Stalo se Vám, že jste zapomněli kód do iPhone, nebo z důvodu poškození firmware nefunguje? Nezoufejte, řešení existuje.
1. Vždy se nejprve pokuste iPhone připojit kabelem k počítači s nainstalovaným iTunes a zjistěte, zda se zařízení zobrazí. Před připojením doporučuji provést reset HW pomocí horního nebo bočního tlačítka a tlačítka Home.
2. Pokud se zařízení zobrazí, proveďte jeho aktualizaci, případně obnovu do továrního nastavení a svá data stáhněte ze zálohy iCloudu.
3. V případě, že připojení iPhonu nefunguje a iTunes hlásí neznámou chybu, zkuste provést připojení v nouzovém režimu, neboli režimu zotavení. Postup je odlišný u různých verzí iPhone, ale princip je stejný. Vypněte iTunes a iPhone. Potom iPhone připojte kabelem k PC a kombinací stisku tlačítek vyvoláte režim zotavení, kde si můžete vybrat volbu Aktualizovat (firmware) bez ztráty dat, nebo obnovu do továrního nastavení.
Kombinace stisků:
iPhone X, iPhone 8 nebo iPhone 8 Plus: Stiskněte a rychle uvolněte tlačítko zesílení hlasitosti. Potom stiskněte a rychle uvolněte tlačítko zeslabení hlasitosti. Nakonec stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud neuvidíte obrazovku s výzvou k připojení k iTunes.
iPhone 7 nebo iPhone 7 Plus: Podržte boční tlačítko spolu s tlačítkem snížení hlasitosti. Držte je stisknutá, dokud neuvidíte obrazovku s výzvou k připojení k iTunes.
iPhone 6s a starší, iPad nebo iPod touch: Podržte tlačítko plochy spolu s horním (nebo bočním) tlačítkem. Držte je stisknutá, dokud neuvidíte obrazovku s výzvou k připojení k iTunes.
Σχόλια